کارنامه درخشان سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت سالاری

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی که دکتر سالاری انجام دادند بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

علی بابایی کارنامی؛ نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در خصوص عملکرد سازمان تامین اجتماعی در دوران مدیریت دکتر سالاری گفت:  سازمان تامین اجتماعی در دوره آقای سالاری و دولت قبل  عملکرد خوبی داشته و از نحوه مدیریت ایشان رضایتمند هستیم.

 وی ادامه داد: ایشان در صیانت از اموال سازمان تامین اجتماعی و تهاتر بدهی های دولت به سازمان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند علاوه بر این، با الکترونیکی کردن فضای کاری و دفترچه های کاغذی بیمه تامین اجتماعی که چندین سال مورد توجه کارشناسان آن مجموعه بوده، گام های بسیار ارزنده ای برداشته است که سبب کاهش هزینه تمام شده خدمات بیمه شدگان شد.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات خوب در راستای توسعه دولت الکترونیک، در زمان مدیریت دکتر سالاری تصریح کرد: طی تفاهم نامه ای که ایشان در سطح کشور ابلاغ کرده است در تمامی شهرها و شهرستان هایی که  بیمارستان یا درمانگاه تامین اجتماعی ندارند با مراجعه به مراکز بهداشت با فرانشیز رایگان درمان میشوند که این کار یکی از مثبت ترین کارهای ایشان بوده زیرا چندین سال بود که کارگران بیمه شده به دنبال این موضوع بودند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز اقدامات خوبی انجام شد که امیدواریم این روند در دولت سیزدهم نیز تداوم داشته باشد.

بابایی کارنامی در پایان گفت: بنده به عنوان رییس فراکسیون کارگری معتقدم دکتر سالاری نه صد درصد بلکه به نسبت توانایی و امکاناتی که در اختیار داشتند عملکرد خوب و مثبتی ارائه کردند.

پایان پیام/

کد خبر: 27110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =