تزریق واکسن کرونا در ۳۰ مرکز تجمیعی زنجان انجام می شود

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: ۳۰مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند و شهروندان به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، محمود حریری با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می‌رود، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود با توجه به رنج سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید ۷۰ درصد از زنجانی‌ها باید واکسینه شوند، اظهار کرد: باید تا ایمنی کامل مردم استان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر واکسیناسیون متولدین ۵۸ و بعد از آن در استان با مدیریت و برنامه ریزی در حال انجام است.

حریری با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید تقویت شود، گفت: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از دورهمی ها است.

وی با بیان اینکه ۳۰ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند، ابراز داشت: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند و مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد، افزود: شرکت در مراسم‌ها احتمال ابتلاء را افزایش می‌دهد.

کد خبر: 26995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =