کاهش ۳۰درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد از کاهش ۳۰درصدی موارد بستری بیماران کرونایی در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سیدمحمد موسوی با بیان این‌که آخرین آمارهای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، کاهش ۲۵ درصدی مراجعات، کاهش ۳۰ درصدی موارد بستری و افزایش ۳۵ درصدی موارد بهبودیافته و ترخیصی را نشان می‌دهد، اظهار کرد: روند مراجعات و بستری‌های کرونایی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد به نسبت هفته گذشته سیر نزولی داشته و از سوی دیگر نیز با افزایش آمار بیماران بهبود یافته مواجه بودیم.

وی ادامه داد: در آمار روزانه شاهد کاهش ۲۵ درصدی مراجعات و ۳۰ درصدی موارد بستری و مثبت کوویدی بودیم که به همان میزان، اشغال تخت‌های اورژانس و دیگر بخش‌ها کاهش یافته است، ضمن اینکه میزان موارد بهبودیافته و ترخیصی نیز افزایشی ۳۵ درصدی داشته است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت بخش‌های اورژانس، داخلی، عفونی و مراقبت‌های ویژه کرونا از اشغال ۱۰۰ درصد خارج شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در تمامی بخش‌های کرونایی مرکز درمانی شهید هاشمی‌نژاد تخت خالی برای پذیرش بیمار جدید وجود دارد.

وی افزود: امیدواریم این تخت‌ها با بیمار کرونایی اشغال نشود و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد تداوم سیر نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونایی باشیم

موسوی بیان کرد: با تداوم این وضعیت، فرصت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیماران غیرکرونایی که بخش‌های آنان به دلیل وضعیت بحرانی موج پنجم و شیوع گسترده ویروس دلتا به کرونایی‌ها اختصاص یافته بود، فراهم می‌شود تا اقدامات درمانی آنان همچون گذشته بی‌وقفه انجام شود.

وی تأکید کرد: خدمات درمانی به موارد اورژانسی غیرکرونایی به دلیل وضعیت حالی‌شان در فضایی مجزا از بیماران کرونایی ارائه می‌شد تا سلامت این افراد به خطر نیفتد.

کد خبر: 26796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =