استمرار روند افزایش میزان بستری‌های کرونایی نسبت به ترخیصی‌ها در تهران

استاندار تهران گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالارها، بانک‌ها و تالارها روند کاهشی را شاهد بودیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا استان تهران اظهار داشت: متاسفانه هنوز میزان بستری‌ها از میزان ترخیص‌ها بیشتر است و در هفته آینده شرایط امیدوار کننده‌ای را شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: برای تشدید نظارت‌ها و تذکرهای لازم به کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مصوبه‌ای را داشتیم و بررسی‌ها از تاریخ ۲۸ تیر تا ۳ مرداد نسبت به ۳ مرداد تا ۱۰ مرداد صادر شد ولی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالارها، بانک‌ها و تالارها روند کاهشی را شاهد بودیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌ها در این نقاط زیر ۴۵ درصد بود و باعث شد که این اماکن دچار مشکل شوند که مصوب شده در جلسه فردا تذکر جدی به این صنوف داده شود.

محسنی بندپی سپس گفت: فعلا توقف فعالیت این اماکن مورد درخواست ما نیست، ولی رعایت پروتکل‌ها مورد درخواست ما است، همچنین مصوبه دوم هم درباره افزایش کلینیک‌های درمانی بود که بیماران مراقبت‌های لازم، درمان‌های سرپایی و داروهای مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند.

کد خبر: 23940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =