دست یاری تامین‌اجتماعی برای کمک به بیماران کرونا

سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کردستان، همکاری و هماهنگی تامین‌اجتماعی استان کردستان را با ستاد مدیریت کرونای استان جهت پذیرش، غربالگری و درمان بیماران کرونا بسیار مناسب توصیف کرد و افزود: تامین‌اجتماعی در شرایط کرونا، برای درمان بیماران همواره دست یاری داشته است.

دکتر شیرزاد قادرپور اقدم در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، با بیان اینکه این مدیریت از اسفند ۹۸ تامین‌اجتماعی با ستاد استانی مدیریت کرونا همکاری تنگاتنگی داشته است، افزود: از ابتدای شروع کرونا دو بیمارستان ملکی سازمان شامل بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج و بیمارستان سقز پذیرش، غربالگری و درمان بیماران کرونا را برعهده دارند.

وی با اشاره به آمار پذیرش بیماران کرونا در مراکز بستری تامین‌اجتماعی کردستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون ۷۴۷ بیمار در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی بستری شده‌اند که ۹۵.۵ درصد بهبود یافته‌اند.

سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کردستان، با اشاره به وضعیت دسترسی به داروهای مورد نیاز بیماران کرونا، گفت: ابتدای همه‌گیری با کمبود دارو مواجه بودیم؛ اما پس از تولید داخلی، درحال حاضر داروهای مورد نیاز بیماران کرونا از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه تامین می‌شود و می‌توان گفت، همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی در زمینه تامین داروهای کرونا بسیار مناسب است.  

قادرپور اقدم، با اشاره به وضعیت قرمز شهرهای سنندج و بیجار در استان کردستان، تصریح کرد: برای پذیرش مناسب بیماران یک بخش به ظرفیت ۳۲ تخت در بیمارستان سنندج به بیماران کرونا اختصاص یافته است و درحال حاضر تنها ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان سنندج بستری هستند.

کد خبر: 23839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جميله قادري IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      0 0
      با سلام و خسته نباشيد به همه دست اندر كاران اميدوارم هميشه سلامت و موفق در كار خدمت رساني به مردم و جامعه باشيد