مدیریت سالاری، تامین‌اجتماعی را متحول کرد

رئیس جمهوری در آخرین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان دولت تدبیر و امید، تحول بزرگ در سازمان تامین اجتماعی را حاصل مدیریت خوب سالاری دانست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در هشتاد و هشتمین و آخرین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان دولت تدبیر و امید، با حضور رئیس‌جمهور؛ از طرح‌های نسخه الکترونیک، شروع درمان رایگان عمومی و بیماران خاص و صعب‌العلاج بیمه شدگان تامین اجتماعی امروز رونمایی و همچنین ۲۹ پروژه عمرانی، درمانی، رفاهی و بیمه‌ای و توسعه و افزایش ظرفیت و تجهیز مراکز درمانی و ۴۲ پروژه عمرانی سازمان رونمایی شد.

حسن روحانی با بیان اینکه، تحول بزرگ در سازمان تامین اجتماعی حاصل مدیریت خوب سالاری است، بیان داشت: خدمت به مردم بار سنگینی را بر دوش مسوولان می‌گذارد اما وقتی خبرهای خوب و خوشحال کننده برای خدمت به ملت می‌شنویم خستگی از تنمان بیرون می رود. 

وی ادامه داد: اعلام خبر درمان صد در صد رایگان  در تمام بیمارستان ها خبر بسیار خوشحال کننده از سوی مدیریت سازمان تامین اجتماعی بود. 

روحانی با بیان اینکه مردم و بازنشستگان ما به خاطر جنگ اقتصادی در چند سال اخیر سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند؛ بیان داشت: پرداختی ۲/۵ برابری  به بازنشستگان تامین ‌اجتماعی، بسیار مبارک بوده و باید آن را به فال نیک گرفت.

وی گفت: در قسمت افتتاح امروز آنچه برای ما بسیار خوشحال‌کننده بود طراحی درمان رایگان کارگران و بازنشستگان برای مراجعه به بیمارستان های دولتی است. 
رییس جمهور افزود: این نکته که گفته شد دولت در این ۱۸ ماه و کمتر از دو سال اخیر علیرغم همه مشکلات بدهی ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده است، جزو کارهای کم نظیر دولت یازدهم و دوازدهم است. امیدواریم که کارگران و بازنشستگان و همه ملت عزیز از نتیجه آن بهره مند شوند و استفاه کنند. 

روحانی در ادامه از طرح نسخه الکترونیک سازمان تامین‌اجتماعی، شروع درمان رایگان عمومی و بیماران خاص و صعب‌العلاج ۴۵ میلیون بیمه‌شده سازمان و همچنین افتتاح ۲۹ پروژه عمرانی، درمانی، رفاهی و بیمه‌ای و توسعه و افزایش ظرفیت و تجهیزات مراکز درمانی سازمان رونمایی کرد.

کد خبر: 23766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =