۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 21845
تقابل انگیزه استقلال و قدرت‌نمایی پرسپولیس

تیم استقلال که دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد انگیزه زیادی برای شکست دادن حریف سنتی‌اش در جام حذفی خواهد داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین، بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد حتی وقت نتیجه آن تاثیر چندانی روی جدول مسابقات نداشته باشد. حالا استقلال و پرسپولیس در بازی حساسی به مصاف هم می روند که هم باید برنده داشته باشد و هم نتیجه آن بسیار مهم و موثر است. برای همین است که این بازی حساسیت دوچندانی خواهد داشت و این حساسیت روی روند فنی دو تیم نیز اثر می‌گذارد.

از طرفی با توجه به شرایطی که دو تیم در روزهای اخیر داشته‌اند باید در انتظار مسابقه‌ای تماشایی باشیم. پرسپولیس به لحاظ عملکرد عالی بوده و استقلال نیز در هفته‌های اخیر تیم پرنوسان گذشته نبوده و نمایش قابل قبولی مقابل حریفان داشته است. دو تیم بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارند که این موضوع باعث افزایش جذابیت مسابقه خواهد شد.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که  تیم استقلال چون دیگر در کورس قهرمانی لیگ برتر نیست برای جام حذفی و تصاحب آن نقشه کشیده است و این آخرین امید آبی پوشان برای خالی نماندن دستشان از جام قهرمانی در این فصل است. تیم استقلال پس از آنکه شانسی برای خود برای قهرمانی در لیگ برتر نمی‌بیند همه نگاهش به بردن جام حذفی است ولی دلیل نمی‌شود پرسپولیس تیمی باشد که ضعیف ظاهر شود چون سرخ‌پوشان به هیچ حریفی باج نمی‌دهند و به همین خاطر مسابقه آسانی در انتظار هیچ‌کدام از دو تیم به خصوص استقلال نخواهد بود.

به دلیل اینکه دربی معمولا بر اساس آنچه روی کاغذ پیش بینی می شود، رخ نمی دهد، نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نیست ولی به خاطر یکسری فاکتورها بخت پیروزی پرسپولیس مقابل هر تیمی که در ایران با آن بازی می‌کند، بالاتر است. این ویژگی‌ها باعث خواهد شد تا شانس برتری سرخ‌پوشان از آبی‌ها بیشتر باشد. البته که باز هم نمی‌توان با قطعیت گفت که کدام تیم برنده دربی خواهد شد. زیرا انگیزه استقلال برای پیروزی در این بازی به شدت بالاتر است. 

با تمام این اوصاف و حواشی که پیرامون برگزاری این مسابقه وجود دارد، امیدوارم شاهد بازی خوب و با کیفیتی باشیم. هر چند تجربه نشان داده در شهرآوردها احتیاط هر دو تیم موجب خواهد شد که نتوانند تمام توان فنی خود را نشان دهند. مگر اینکه اتفاق تازه ای بیفتد و بتوانیم شاهد یک بازی خود باشیم. در مجموع باید گفت هر چقدر تمرکز تیم ها بیشتر باشد بازیکنان آماده تر باشند و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند برنده خواهند بود. البته از آنجا که بازی در جام حذفی برگزار می شود شرایطش با لیگ متفاوت است. احتمال اینکه بازی به وقت اضافی و پنالتی هم بکشد وجود دارد و پیش بینی من از بازی تساوی در وقت معمول بازی است. 

کد خبر: 21845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =