انتشار جدیدترین آمار توزیع بیمه‌شدگان راننده

سازمان تامین اجتماعی بیش از ۸۹۳ هزار راننده را تحت پوشش دارد که بیشترین تعداد آن در استان اصفهان و کمترین آن در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی تازه‌ترین آمار توزیع بیمه شدگان راننده در ادارات کل استانی را منتشر کرد.

بر اساس این آمار تعداد کل بیمه شدگان راننده در پایان اسفند ماه سال گذشته ۸۹۳ هزار و ۲۵۹ نفر بوده است.

این آمار همچنین نشان می دهد اداره کل اصفهان با نزدیک به ۸۰ هزار بیمه شده راننده دارای بیشترین فراوانی است و بعد از آن ادارات کل فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی قرار دارند.

اداره کل استان کهگیلویه و بویر احمد با کمی بیش از چهار هزار بیمه شده راننده کمترین فراوانی را دارد و قبل از آن ادارات کل بوشهر، ایلام و هرمزگان با حدود ۶ هزار بیمه شده راننده قرار دارند.

گفتنی است رانندگان جزو آن دسته از بیمه شدگانی هستند که با قوانین و مقررات خاص و  حمایتی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند. در سال گذشته نیز تنقیح، تلخیص و تجمیع بخشنامه‌ها و دستورهای اداری در حوزه بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین‌شهری و درون‌شهری انجام و «بخشنامه بیمه اجتماعی رانندگان» در فرودین ماه سال جاری از سوی مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحدهایی اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

انتشار جدیدترین آمار توزیع بیمه‌شدگان راننده

کد خبر: 19032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =