اقدامی ماندگار برای صنعت آلومینیوم کشور و خطه آذربایجان شرقی

وزیر صنعت، معدن و تجارت امضاء قرارداد احداث واحد ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینا از ماده معدنی نفلین سینیت را کاری ماندگار برای صنعت آلومینیوم کشور و خطه ارزشمند آذربایجان‌شرقی دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در آیین امضای قرارداد احداث واحد ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینا از ماده معدنی نفلین سینیت میان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ع) با بیان این مطلب، افزود: امروز روز خجسته و ماندگاری برای مردم استان آذربایجان شرقی و مردم زحمتکش خطه سراب است.

وی همچنین تصریح کرد: امضای این قرارداد و احداث این واحد بر اساس مطالعات و تحقیقات گذشته و کار کارشناسی بوده است که تغییر نرخ ارز نیز در این قرارداد با تصویب هیئت دولت لحاظ شده است .

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح به سرعت با لحاظ شدن قیمت نرخ ارز آغاز می‌شود، گفت: البته اقدامات خوبی در خصوص اجرای این طرح پیشتر انجام شده است که امضای این قرارداد تکمیل عملیات اجرایی را تسریع می بخشد.

گفتنی است که این آیین با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ع)، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت صمت برگزار شد.

کد خبر: 18571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =