دعوت از هنرمندان گیلان برای حضور پرشور در انتخابات

 معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اینکه امروز میدان ما برای دفاع از حریم ایران انتخابات است، از هنرمندان گیلانی برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، سید امیر مصباح با اشاره به در پیش بودن مهم‌ترین رویداد سیاسی برای ایران، اظهار کرد: حضور همه ما به عنوان عضوی از این کشور در این رویداد سیاسی به دور از هر گرایش و تفکر سیاسی لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه حضور در روز انتخابات نشان می‌دهد که سرنوشت این آب و خاک که برای رسیدن به این جایگاه خون‌ها و عزیزان بسیاری را فدا کرده، برای همه اهمیت دارد، افزود: رأی تک تک ما قطعاً در داشتن ایرانی پیشرفته‌تر و آبادتر تأثیرگذار خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اینکه هنرمندان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه‌های حساس برای پشتیبانی از نظام حضور داشته‌اند، گفت: انتخابات نیز صحنه‌ای که امروز جهانیان به ویژه دشمنان این سرزمین به آن چشم دوخته‌اند و قطعاً هنرمندان این عرصه نیز خالی نخواهند گذاشت.

وی در ادامه ضمن دعوت از همه هنرمندان گیلانی برای حضور پرشور در انتخابات روز جمعه، تأکید کرد: گیلانیان به گواه تاریخ بارها ثابت کرده‌اند پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و در صحنه‌های حساس زودتر از سایر نقاط کشور وارد میدان شده‌اند.

حضور در انتخابات ادامه مسیر «حاج قاسم» برای دفاع از حریم ایران است

مصباح با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت انتخابات پیش و لزوم مشارکت حداکثری و سپس انتخاب فرد اصلح، گفت: امروز دشمن با تمام توان و قدرت و با استفاده از همه ابزارها به دنبال کمرنگ کردن این حضور است لذا به عنوان یک ایرانی نباید اجازه دهیم دشمنان به این خواسته خود برسند.

وی با بیان اینکه هر رأی ما دفاع از حریم ایران عزیز از چنگال ناپاکان است، افزود: زمانی که «حاج قاسم» ایران را حرم می‌داند و به همراه بسیاری از جوانان غیرتمند ایرانی دورتر از مرزهای جغرافیایی این سرزمین برای دفاع از حریم آن جان خود را فدا می‌کند چرا ما که می‌توانیم با دادن یک رأی و انتخاب یک فرد اصلح انسجام، وفاق ملی و اقتدار این نظام و انقلاب را حفظ کنیم وارد میدان نشویم.

مصباح تأکید کرد: حضور ما پای صندوق‌های رأی ادامه مسیر «حاج قاسم» برای دفاع از حریم ایران اسلامی است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اینکه امروز و در این برهه از زمان «میدان» ما انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، اضافه کرد: قطعاً همه ایرانیان دلسوز و دغدغه مند به ویژه گیلانیان و به خصوص هنرمندان گیلانی به نیابت از همه شهدا به ویژه سردار دل‌ها روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی همچنین به موضوع انتخاب اصلح نیز اشاره کرد و گفت: باید هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در شوراهای شهر و روستا فرد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنیم تا علاوه بر حل مشکلات موجود زمینه را برای پیشرفت و توسعه بیشتر ایران فراهم کنند.

مصباح با تأکید بر اینکه در سپردن کرسی‌های پارلمان شهری نیز باید ملاک جوانی، خلاقیت، تعهد و تخصص را در نظر داشته باشیم، افزود: قطعاً حضور نیروی جوان در مدیریت شهری می‌تواند راهگشا و تحول آفرین باشد.

کد خبر: 18562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =