پیش بینی ۱۷۰ شعبه اخذ رای در لامرد

 مسئول هیئت نظارت بر انتخابات لامرد از پیش بینی ۱۷۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات پیش رو خبرداد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر غفاری مسئول هیئت نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان لامرد در حاشیه جلسه ناظران انتخابات حوزه شهر لامرد و بخش مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی شورای شهر و روستا در شهرستان لامرد به ۱۷۰ شعبه می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی ویژه ناظرین بخش مرکزی لامرد و دهستان سیگار و حومه بوده است، خاطرنشان کرد: به تعداد هر ۱۰ شعبه اخذ رأی یک سرناظر حضور دارد که مجموع سرناظرین شورای نگهبان به ۹ نفر می‌رسد و ناظرمسئول نیز به تعداد کل شعب وجود دارد.

غفاری با بیان اینکه دوره آموزشی در کل بخش‌ها برگزار شده و در این دوره چندساعته آموزشی نیز به دنبال رفع نواقص و مرتفع کردن ابهامات ناظرین بودیم، تصریح کرد: این جلسه یک بازنگری آموزشی بود که مجریان و ناظرین همگام، برای مردم و به نفع مردم از آرا آنان حفاظت و صیانت خواهند کرد.

علی قسمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان لامرد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات در لامرد بر اساس مر قانون و با آرامش، سلامت و صیانت از آرا برگزار خواهد شد.

او گفت: تعداد ناظرین شورای نگهبان به ازای هر شعبه دونفر و ناظرین انتخابات ریاست جمهوری از سه نفر الی چهار نفر متغیر هستند.

قسمی ادامه داد: اقلام انتخاباتی موردنیاز بین ناظرین توزیع می‌شود و مردم مطمئن باشند که عوامل اجرایی و نظارت بر اساس قوانین و مقررات از رأی همه مردم صیانت خواهند کرد و انتخابات در یک محیط امن، سالم و آرام انجام خواهد شد.

کد خبر: 18561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =