لزوم توجه عادلانه به تمام نقاط کشور

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: عدم توجه عادلانه به نقاط مختلف کشور بر اساس شاخص‌های توسعه انسانی یکی از مهم‌ترین چالش‌های ما در کشور است که رسیدگی به این شرایط باید از اولویت های دولت بعدی باشد.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: عدم توجه عادلانه به نقاط مختلف کشور بر اساس شاخص‌های توسعه انسانی یکی از مهم‌ترین چالش های ما در کشور است که رسیدگی به این شرایط باید از اولویت‌های دولت بعدی باشد.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما همچنان مناطقی را در جنوب استان سیستان و بلوچستان داریم که به لحاظ شاخص‌های توسعه ای مثل دسترسی به آب شرب، طرح های هادی، زیرساخت های ورزشی، سرانه فضاهای آموزشی و بهداشتی تفاوت نجومی با سایر نقاط کشور دارد و من امیدوارم دولت آینده نگاه یکسانی به همه مناطق کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های اقلیمی و کشاورزی کشور به گونه‌ای است که اگر توجه جدی به زیرساخت‌های کشور صورت بگیرد، بخش عمده نیاز ما به کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی را خودمان می‌توانیم مرتفع کنیم.

سعیدی افزود: با توجه به شرایط موجود بخش زیادی از مردم، شور و شوق لازم برای شرکت در انتخابات را ندارند این وظیفه ماست که به مردم بگوییم هیچ اتفاقی نمی افتد مگر اینکه خودمان برای سرنوشت خودمان تلاش کنیم.

کد خبر: 18520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =