صعود بوکسورهای ایرانی به یک چهارم آسیا

در جریان روز نخست رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، نمایندگان ایران چهار برد و یک باخت را به دست آوردند.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه رقابت‌های روز نخست رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات، امشب (دوشنبه) ۳ خرداد سه بوکسور دیگر ایران مقابل حریفان به روی رینگ رفتند که یک باخت و دو پیروزی را به دست آوردند تا در پایان مسابقات روز نخست، یک شکست و چهار برد دستاورد ملی‌پوشان ایران باشد. 

در جریان‌ مبارزات ‌وزن ۶۴ کیلوگرم، اشکان رضایی از ایران به مصاف «سافیولین» بوکسور قدرتمند قزاق رفت که با وجود مبارزه‌ای‌ نزدیک، نتیجه را واگذار ‌کرد تا نخستین بوکسور حذف شده ایران از این رقابت‌ها باشد.

اما در دیگر مبارزه امشب، میثم ‌قشلاقی نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم ایران مقابل «سومیت» از هند به روز رینگ رفت که با کسب برد مقابل حریف خود، راهی دور بعد شد. قشلاقی در دور بعد مسابقات باید به مصاف بوکسوری از قزاقستان برود که کار سختی را برای شکست این مشت‌زن دارد. 

آخرین نماینده ایران در مبارزات امروز احسان روزبهانی‌ کاپیتان و بوکسور  ۹۱ کیلوگرم تیم ملی بود. او در نخستین گام «سلطان الشماری» ملی‌پوش کویت را پیش رو داشت که با ناک اوت کردن او در دقیقه ‌نخست، راهی مرحله بعد شد. کاپیتان تیم‌ ملی ایران در دور بعد «واسیلی لویت» بوکسور قدرتمند قزاق را پیش رو دارد.

پیش از این نیز امید احمدی‌صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم و دانیال شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم، با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله یک‌ چهارم نهایی‌ شده‌ بودند.

ترکیب تیم ملی بوکس در این رقابت‌ها به قرار زیر است:
وزن ۵۲ کیلوگرم: امید احمدی‌صفا
وزن ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش
وزن ۶۴ کیلوگرم: اشکان رضایی
وزن ۶۹ کیلوگرم: مسلم مقصودی
وزن ۷۵ کیلوگرم: سید شاهین موسوی
وزن ۸۱ کیلوگرم: میثم قشلاقی
وزن ۹۱ کیلوگرم: احسان روزبهانی
وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم: پوریا امیری

هدایت تیم ملی بوکس ایران را علیرضا استکی به عنوان سرمربی برعهده دارد.

کد خبر: 16683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =