زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

با اعلام فدراسیون فوتبال در صورت مساعد بودن شرایط ورزشگاه میزبان، فینال جام حذفی اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین،  طبق تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال قرار استان کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شده و یکی از شهرهای سیرجان یا کرمان محل برگزاری مسابقه خواهد بود. از آنجایی که گل‌گهر در مسابقات جام حذفی حضور دارد، اگر آنها فینالیست نشوند به احتمال بسیار زیاد ورزشگاه تازه تاسیس سردار شهید قاسم سلیمانی محل برگزاری فینال خواهد بود. منتهی در صورت صعود این تیم به فینال احتمالا میزبانی به شهر کرمان داده خواهد شد.

از همین رو طبق اطلاعات به دست آمده از هیات فوتبال کرمان، اقدمات نهایی برای افتتاح رسمی ورزشگاه تازه تاسیس و زیبا صنعت مس کرمان باید با همکاری مسوولان مربوطه انجام شود. اسکوربورد، نورافکن، زمین چمن و محوطه ورزشگاه از جمله موارد مهمی است که باید با پیگیری رسمی مسوولان شرکت مس، ورزش و فوتبال استان کرمان در ۹۰ روز آینده به سرانجام برسد تا ورزشگاه به صورت رسمی آماده میزبانی از فینال حذفی شود.

طبق برنامه‌ریزی اولیه سازمان لیگ، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فینال حذفی این فصل از رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران در اواخر مرداد برگزار می‌شود. تاریخ دقیق به زودی از سوی سازمان لیگ تعیین خواهد شد.

کد خبر: 15058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =