عملکرد خوب سازمان تامین اجتماعی به ویژه در ایام کرونا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب سازمان تامین اجتماعی به ویژه در ایام کرونا و اوج اعمال محدودیت‌ها، انتظار داریم در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز دقت و همت لازم را بکار برد تا بتوانیم مشکل این جامعه را نیز حل کنیم.

علی رضایی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: با توجه به اهمیت جامعه مستمری‌بگیر در کشور و در راستای حل مشکل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، کمیسیون تلفیق بودجه در ایام بررسی لایحه بودجه، با پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اختصاص ۸۹ هزار میلیارد تومان از محل بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد.

رضایی با بیان اینکه اقداماتی که مجلس انجام داد در راستای ترمیم حقوق بازنشستگان و ارائه بهتر دیگر خدمات سازمان تامین‌اجتماعی بود افزود: به عنوان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقدم که رقم در نظر گرفته برای رد دیون دولت به سازمان باز هم کم است ولی درک جامعه مستمری‌بگیران به قدری بالاست که با توجه به شرایط دولت، وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها به وضعیت کنونی بسنده میکنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما قبول داریم که دولت به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است ولی این موضوع را نیز نباید فراموش کنیم که بودجه دولت، بیشتر از این به ما اجازه نداد که رقم بازپرداخت بدهی را افزایش دهیم و این عدد ۸۹ هزار میلیارد تومان را نیز با استفاده از کانال‌های مختلف تصویب کردیم.

رضایی با اشاره به اینکه ۵۰درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند گفت: با توجه به عملکرد خوب سازمان تامین اجتماعی به ویژه در ایام کرونا و اوج اعمال محدودیت‌ها، انتظار داریم در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز دقت و همت لازم را بکار برد تا بتوانیم مشکل این جامعه را نیز حل کنیم.

نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای اولین بار توانستیم مجوز ۳ درمانگاه تامین اجتماعی برای ۳ شهرستان هرسین، صحنه و کنگاور را اخذ کنیم که در حال حاضر در کل استان ‌کرمانشاه مجموعا ۴ شهرستان مجوز درمانگاه تامین اجتماعی را دارند.

کد خبر: 14663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =