تأمین اجتماعی با اجرای قانون متناسب‌سازی ذائقه مردم را شیرین کرد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه سازمان تأمین اجتماعی به موقع نسبت به اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان کرد و به عنوان نماینده مردم از این اقدام به موقع در شیرین کردن ذائقه مردم و اجرای قانون تشکر می‌کنم.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، احمد راستینه هفشجانی اظهار داشت: اتفاق بسیار مبارکی در مجلس و در کمیسیون تلفیق با نگاه عدالت محور و کمک به طبقه ضعیف  انجام شد و با دفاع صورت گرفته ۸۹ هزار میلیارد تومان برای پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی اختصاص یافت.

وی با قدردانی از اقدام صورت گرفته در اجرای سریع قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: سازمان تأمین اجتماعی در اسفند ۹۹ علی الحسابی پرداخت کرد که قابل تقدیر است و در فروردین ۱۴۰۰ نیز بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان افزایش حداقل حقوق به بالای ۴ میلیون تومان اقدام بسیار خوبی است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود:گام موثری در اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی برداشته شده و مردم از این اقدام راضی هستند و از اقدام سازمان تأمین اجتماعی که نسبت به اجرای به موقع قانون مصوب مجلس شورای اسلامی اقدام کرده است تشکر می‌کنم.

راستینه با تأکید بر اینکه دفاع مجلس از بازنشستگان و جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: فاصله طبقاتی که در سنوات گذشته شکل گرفته مشکلات و آسیب‌هایی را برای اقشار ضعیف ایجاد کرده است و قطعا دفاع مجلس و کاهش فاصله طبقاتی و احیای حقوق این عزیزان تداوم خواهد داشت.

وی با تأکید بر تداوم پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی گفت: با این کار تأمین اجتماعی بر اساس منابع و ظرفیت خود حقوق بازنشستگان را پرداخت می‌کند و ما به عنوان نمایندگان مردم برای کمک به اقشار مستضعف جامعه به‌ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی که برای پیشرفت و گرداندن چرخ‌های اقتصاد کشور تلاش زیاده کرده‌اند وظیفه خود را ایفا می‌کنیم.

کد خبر: 14641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =