۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 13907

امیدواری انسان

یونس قیصی زاده، روزنامه‌نگار
امیدواری انسان

انسان به امید زنده است و امیدواری ها و آرزوهای انسان هاست که چشم اندازهایی را در مقابل زندگی آنها می گشاید. 

روزهای آغازین سال ۱۴۰۰ فرصت مناسبی است که فارغ از هیاهوهای روزگار و گرفتاریهای روزمره و نابسامانی های فراوان، بار دیگر به آرزوها و امیدواری های خود برگردیم و غرق در افکار و احساس و هیجاناتمان، آنها را در ذهن مرور کنیم و فرصت های پیش رو را برای رسیدن به این آرزوهای شخصی مغتنم شمارده و در سطح جامعه نیز برای برآورده شدن آنها، در حد توان خود فعال باشیم.
گرچه سالها و ماه ها و روزهای خوشایندی را سپری نمی کنیم و مشکلات و سختی ها از هر سو به سمت مردم و کشور سرازیر شده است، اما امیدواریم که سال ۱۴۰۰ ، به سوی آرامش و رونق اقتصادی و گشایش فضای سیاسی و رفع تحریم ها گام برداشته شود تا فضا برای اشتغال و سرمایه گذاری و رونق تولید و کسب و کار فراهم شود، تا فرصت شغلی برای جوانان ایجاد شود و خانواده ها از نگرانی معیشتی خارج شوند و لبخند بر لبان دختران و پسران نقش بندد و آسایش خاطر میهمان خانه ها شود.
این مردمان شایسته بهترین ها هستند، مردمانی که در چندین دهه گذشته جنگ و بمباران را پشت سر گذاشته اند، برای زندگی بهتر جنگیده اند، با سختی ها ساخته اند و مشکلات را تاب آورده اند. اکنون وقت آن رسیده تا برای تامین منافع همین مردم گام برداشت. مردمی که در هر فرصتی که پیش آمده خواهان زندگی بهتر شده اند و حالا وقت قدر دانستن همین مردم است.

کد خبر: 13907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =