پیروزی دقیقه آخری لیورپول در لیگ جزیره

تیم فوتبال لیورپول در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره با گل دقیقه ۱+۹۰ «الکساندر آرنولد» استون ویلا را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش آتیه آنلاین، شاگردان «یورگن کلوپ» شنبه شب در ورشگاه «آنفیلد» میزبان تیم سخت‌کوش استون‌ویلا بودند و به برتری دو بر یک رسیدند.

در این دیدار که با نتیجه ۲ بریک تمام شد ابتدا «اولی واتکینز» در دقیقه ۴۳ گل استون ویلا را درون دروازه میزبان جای داد اما با گل‌هایی که «محمد صلاح» در دقیقه ۵۷ و آرنولد در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساندند، سرخ ها بازی باخته را با پیروزی عوض کرده و سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کردند.

لیورپول با برتری در این دیدار ۵۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد و استون ویلا نیز با ۴۴ امتیاز اندوخته از دیدارهای گذشته جایگاه دهم را برای خود نگه داشت.

شاگردان «یورگن کلوپ» که به نظر می رسید بازی پرفشاری را دردستور کار خود دارند از همان دقایق ابتدایی حملات گسترده ای را بر روی دروازه استون ویلا طراحی و این تیم را عقب راندند.

مهمترین موقعیت سرخ‌ها در دقیقه ۱۳ و به دنبال اشتباه مدافعان میانی استون ویلا در دفع توپ نصیب «محمد صلاح» شد و او با «مارتینز» سنگربان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما شوت این مهاجم با اختلاف کم از کنار دیرک عمودی به بیرون رفت.

«فیرمینو» ۲ دقیقه بعد در موقعیتی مناسب فرصت شوت زنی پیدا کرد اما ضربه این بازیکن نیز گل نشد.

بی شک دفاع منطقه ای، حساب شده و بدون اشتبان بازیکنان استون ویلا دلیل اصلی ناکامی لیورپولی های در به ثمر رساندن گل بود.

در دقیقه ۴۳ و برخلاف جریان بازی اتفاق تلخ رخ داد و استون ویلا به هدف خود رسید.

«والکینز» در این دقیقه در بین مدافعان میانی سرخ‌ها صاحب توپ شد و با شوتی زیبا دروازه بکر سنگربان لیورپول را باز کرد.

پذیرش این گل برای شاگردان کلوپ هرچند سخت بود اما باعث نشد تا آنان از رسیدن به گل عقب بنشینند در دقایق کم باقی مانده تا پایان نیمه نخست فیرمینو گل تساوی بخش تیمش را درون دروازه حریف جای داد که در بازبینی تصاویر ثبت شده کمک داور ویدیویی این گل مردود اعلام شد و بازیکنان با اعلام پایان زمان نیمه نخست زمین را ترک کردند.

نیمه دوم با حملات لیورپولی ها آغاز شد و تلاش آنان اتفاقا خیلی زود هم نتیجه داد و گل تساوی بخش بازی را درون دروازه مهمان جای دادند.

در دقیقه ۵۷ این گل را «محمد صلاح» به ثمر رساند او که در محوطه شش قدم در صدد استفاده از موقعیت احتمالی بود توپی که دروازه بان موفق به مهار آن نشد را در برگشت گل کرد.

همانند نیمه نخست روند برتری سرخ‌ها درنیمه دوم هم ادامه یافت و آنان با حملات پی درپی روی دروازه استون ویلا را تهدید کردند.

کلوپ هنگامی که از به ثمر رسیدن گل برتری تیمش به دلیل بازی منطقی حریف تقریبا ناامید شده بود ترکیب تیم را تغییر داد و در یکی از این جابه‌جایی‌ها، فیرمینو را از زمین بازی خارج و «سادیومانه» را به جای او به زمین فرستاد.

هرچند با این تغییرات روند برتری لیورپول حفظ شد اما آنان باز هم به گل نرسیدند اما در حالیکه بازی در وقت‌های اضافه در جریان بود، آرنولد گل برتری سرخ‌ها را درون دروازه مارتینز سنگربان

آرژانتینی استون ویلا جای داد و برتری تیمش را رقم زد.

کد خبر: 12772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =