صعود مقتدرانه فولاد / گلباران شاگردان نکونام در ریاض

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری قاطع برابر العین امارات جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را به دست آورد.

به گزارش آتیه آنلاین، شنبه شب در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ایران در ورزشگاه «پرنس فیصل بن‌فهد» شهر ریاض به مصاف العین امارات رفت که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر شاگردان جواد نکونام خاتمه یافت. 

«کریشانسا دیلان» سریلانکایی همراه با دو هموطن خود، قضاوت این بازی را برعهده داشت. 

این مسابقه اولین تجربه بین‌المللی جواد نکونام به عنوان سرمربی محسوب می‌شد. 

فولاد در نیمه نخست، چند بار صاحب موقعیت گلزنی داشت که یکی از مهمترین آنها شوت زیبای حردانی بود که با اختلاف اندک از بالای دروازه العین به بیرون رفت.

شاگردان جواد نکونام که بازی را هجومی آغاز کرده بودند در دقیقه ۴۲ روی حرکت پابه توپ زیبای ساسان انصاری توانستند صاحب موقعیت شوند و در نهایت صالح حردانی روی پاس فرشاد احمدزاده گل اول نماینده ایران در این بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این فولاد خوزستان بود که صاحب توپ و میدان بود و توانست در ابتدای نیمه دوم به گل برسد.

در دقیقه ۴۹ لوسیانو پریرا روی کرنر با ضربه سر زیبا گل دوم فولاد را وارد دروازه العین کرد.

 چهار دقیقه بعد باز هم روی حرکت زیبای ساسان انصاری صاحب موقعیت شد که پاس این بازیکن را آیاندا پاتوسی با ضربه دقیق وارد دروازه العین کرد.

در دقیقه ۸۰ العین شانس داشت تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند که محسن فروزان مانع فروپاشی دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۸۸ ساسان انصاری روی اشتباه بازیکن العین صاحب توپ شد که او با پاسی دقیق شیمبا را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه‌ای مناسب گل چهارم فولاد را وارد دروازه العین کرد.

این مسابقه در نهایت با برتری پرگل چهار بر صفر شاگردان نکونام همراه شد.

فولاد با پیروزی در دیدار امشب، راهی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد. شاگردان نکونام در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن دیدار می‌کنند. مسابقات این گروه به میزبانی عربشتان برگزار می‌شود.

ترکیب فولاد

محسن فروزان، عارف آقاسی، صالح حردانی(مجتبی نجاریان)،مهران موسوی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک (احمد عبدالله زاده)، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی(صابر حردانی)، فرشاد احمدزاده(حسین ابراهیمی)، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

ترکیب العین

خالد عیسی، یحیی نادر،کایو کانیدو(عیسی خلفان)، لابا کودجو، بندرالاحبابی، ایریک ماندیز، خالد البلوشی (احمد برمان)، مهند سالم، تسوکاسا شیوتانی، سعید جمعه، محمد عباس(ناصر الشکیلی).

کد خبر: 12771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =