دغدغه مهم یحیی گل‌محمدی برابر الوحده

به نظر می‌رسد مهاجم خطرناک الوحده؛ مهمترین دغدغه یحیی گل محمدی برای رویارویی با این تیم در لیگ قهرمانان باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، رقابت‌های پلی آف قهرمانی باشگاه‌های آسیا در منطقه غرب آسیا در حال برگزاری است و در یکی از این دیدارها تیم چهارم گروه پرسپولیس (یکی از نمایندگان ایران) مشخص شد. جایی که تیم الوحده امارات با برتری مقابل الزورای عراق توانست جواز حضور در مرحله گروهی را بگیرد و حالا یکی از حریفان تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار برود. 

بر اساس برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از قضا نخستین دیدار تیم پرسپولیس ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با تیم الوحده خواهد بود و شاگردان یحیی گل محمدی در هند باید به مصاف این حریف اماراتی بروند.

از آنجایی که تیم الوحده نه به صورت مستقیم  که از طریق پلی‌آف جواز حضور در مرحله لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده است، شاید به نظر برسد که حریف سختی برای تیم پرسپولیس نسبت به دیگر تیم های این گروه نیست، اما بررسی لیست بازیکنان این تیم کمی نگران کننده است و شاید این باعث شود که کادر فنی پرسپولیس الوحده را به هیچ عنوان حریف ساده و دست گرم کننده ای قلمداد نکنند.

عمر خریبین، بازیکن اهل سوریه، نامی آشنا برای پرسپولیس است که در لیگ قهرمانان و در 2 بازی رفت و برگشت با پیراهن الهلال عربستان 5 بار دروازه سرخ‌ها را باز کرد. این بازیکن که تا 2 فصل پیش بازیکن الهلال عربستان بود، دو باری که پرسپولیس و الهلال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفتند یک تنه الهلال را به فینال برد.همچنین در دیدار رفت عمر خریبین مقابل پرسپولیس هت‌تریک کرد و در دیدار برگشت که با تساوی 2-2 به پایان رسید هر 2 گل تیم عربستانی را خریبین به ثمر رساند. 

حالا پس از 2 فصل دوباره عمر خریبین این بار با پیراهن الوحده قرار است مقابل نماینده ایران قرار بگیرد. البته این بازیکن نسبت به قبل که با الهلال قهرمان آسیا شد افت محسوسی کرده و حتی از تیم ملی سوریه هم خط خورده است.

خریبین در دیدار دوستانه ایران و سوریه که  همین 10 فروردین برگزار شد، در ترکیب تیم ملی سوریه حضور نداشت. شاید این خبر خوبی برای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس باشد اما حضور بازیکنی که در 2 بازی 5 گل به سرخ‌ها زده قطعا به لحاظ روحی-روانی وزنه مهمی برای تیم اماراتی است و آنها می‌توانند از این حربه علیه نماینده ایران استفاده کنند. بنابراین یحیی گل‌محمدی باید هم به لحاظ روحی-روانی روی تیمش بیشتر کار کند و هم فکری برای از کار انداختن عمر خریبین بکند. بازیکنی که شاید بتواند برای سرخ پوشان در گام نخست این نبرد آسیایی خطرناک باشد و این تیم را با مشکل مواجه کند. 

کد خبر: 12765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =