هنرمند برتر سال ۹۹ ایلام معرفی می شود

 مدیر حوزه هنری استان ایلام گفت: هنرمند برتر سال ۹۹ استان ایلام همزمان با هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی قاسمی افزود: معرفی چهره هنری برتری سال ۹۹ این مرکز بر اساس شاخص هایی نظیر تعامل و همراهی، حضور در گردهمایی و نشست های مجازی حوزه هنری، تولید اثر و کسب مقام های برتر در سطوح مختلف انتخاب شده است.

وی ادامه داد: آیین تجلیل از هنرمند برتر سال ۹۹ و همچنین تجلیل از شماری از هنرمندان فعال استان فردا یکشنبه با حضور استاندار ایلام بصورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی به دیگر برنامه های این مرکز همزمان با هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خلق ۱۵ تابلو از جملات شهید آوینی، طراحی پوستر با مضامین دینی و انقلاب، خلق پرتره شهید آوینی توسط یکی از نقاشان برجسته استان، پخش و کلیپ وطن از طریق فضای مجازی، تولید متون ادبی و هنری با مضامین دینی و انقلابی در بستر مجازی توسط نخبگان و نویسندگان و تولید چهار مستند فیلم با عنوان غیر تعارف و گفتگوی خاص با چهار نفر از چهره های هنری استان از جمله این برنامه هاست.

مدیر حوزه هنری ایلام اظهار کرد: همچنین در طول این هفته پخش نمایش خانه دوست کجاست از تولیدات این مرکز از طریق شبکه های اجتماعی تولید و پخش خواهد شد.

۲۰فروردین ماه سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

کد خبر: 12722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =