اتخاذ اقدام‌های فوری برای مقابله با افراط‌گرایی در ارتش

وزارت دفاع آمریکا از اقدام‌های فوری برای مقابله با افراط‌گرایی در وزارتخانه و ایجاد کارگروهی ویژه در این رابطه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از آناتولی، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته -جمعه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام‌های فوری را برای مقابله با افراط‌گرایی در این وازتخانه اتخاذ کرده و کارگروه ویژه‌ای را در این زمینه تشکیل داده است.

در بیانیه وزارت دفاع آمریکا آمده است: «کارگروه موسوم به مبارزه با افراط‌گرایی بر اجرای اقدام های فوری و نیز وضع دستورالعمل‌های میان‌مدت و بلند مدت برای ادامه پیگیری این موضوع نظارت خواهد کرد.»

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که طرح مذکور شامل بازبینی و به‌روزرسانی برخی پایگاه‌های وزارت دفاع می‌شود که بر مقابله با افراط‌گرایی تمرکز دارند.

اداره‌های نظامی احکامی را به  فهرست‌های بازنگری انتقالی نیروهای خدمتی اضافه می‌کنند که شامل آموزش هدف‌گیری احتمالی اعضای خدماتی توسط گروه‌های افراطی می‌شود.

همچنین برای ایجاد سازوکاری که به کهنه‌سربازان فرصت می‌دهد هرگونه تماس احتمالی با هر گروه افراطی را گزارش دهند، با سایر آژانس‌های دولت فدرال همکاری خواهد شد.

بر اساس این بیانیه‌، تلاش های اولیه شامل حوزه‌هایی مانند عدالت نظامی و سیاست‌های نظامی ، قابلیت‌های غربالگری‌، فرصت‌های آموزش و تمرین و همچنین پشتیبانی از برنامه تهدیدات داخلی ویژه می‌شود.

کد خبر: 12687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =