حفظ قدرت خرید مردم با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی قبل از عید مبلغی را به صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز کرد و از ابتدای سال نیز مدیرعامل این سازمان اعلام کرد که حداقل دریافتی بازنشستگان به ۴۲۰۰ رسید که اقدامی خوب و کاری ارزشمند برای خدمت به بازنشستگان انجام شده است تا قدرت خرید این عزیزان حفظ شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رمضانعلی سنگدوینی در این باره اظهارکرد: در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس حدود ۷۰ روز برای بررسی بودجه سال جاری وقت گذاشتیم و منابعی برای سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است تا امکان ارتقاء خدمات و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان فراهم شود.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی برای مردم ارزش و احترام قائل هستیم و به‌ویژه بازنشستگان که ۳۰ سال یا ۳۵ سال در این کشور خدمت کرده‌اند و تلاش کرده‌اند، جایگاه ویژه‌ای دارند و سرمایه‌های کشور هستند و باید حافظ و خدمتگذار این عزیزان باشیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه اختصاص یافته برای صندوق‌های بازنشستگی را افزایش داد و درباره تأمین اجتماعی که موضوع متفاوت است و بحث مطالبات این سازمان از دولت است، ۸۹ هزار میلیارد تومان برای این سازمان اختصاص یافت.

سنگدوینی گفت: منابع تأمین اجتماعی متعلق به بازنشستگان است و دولت باید تعهدات خود را در قبال این مجموعه انجام دهد. کشور ما دارای منابع و ثروت است و مجلس حتما در جهت پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی و احقاق حقوق بازنشستگان در سال‌های آینده نیز اقدام خواهد کرد.

کد خبر: 12620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =