فعالیت‌های ورزشی در شهرهای قرمز خراسان جنوبی تعطیل شد

 معاون توسعه امور ورزش اداره ‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا در استان فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی در شهرستان‌های قرمز تعطیل شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محسن قطبی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به اینکه شرایط استان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت خوبی نیست و سه شهرستان بیرجند، قاینات و فردوس در وضعیت قرمز قرار دارند، طبق مصوبه جلسه ستاد استانی کرونا تمامی اماکن، باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در شهرهای قرمز استان از امروز - ۱۸ فروردین - تا اطلاع ثانوی تعطیل شد تا استان در وضعیت بهتری از نظر کرونا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران از همه چیز مهمتر است افزود: امیدواریم تمامی ورزشکاران به ویژه باشگاه‌های بدنسازی، رزمی و استخرها از این قانون تبعیت کرده و در حفظ سلامتی هموطنان تلاش کنند تا هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره ‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: کمیته بازرسی و تشدید نظارت بر اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تشکیل و در صورت رعایت نکردن مصوبه ستاد کرونا در استان، با صاحبان اماکن ورزشی و باشگاه‌ها براساس ضوابط قانونی به صورت جدی برخورد خواهد شد، لذا تقاضا داریم که همه بزرگواران این موضوع را جدی بگیرند.

وی گفت: امیدواریم شرایط استان به لحاظ کرونا بهتر شود تا دوباره شاهد فعالیت‌های ورزشی در بسیاری از مناطق استان باشیم.

قطبی اظهار داشت: شهرستان‌های طبس، بشرویه، سرایان، زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان نیز در وضعیت نارنجی و شهرستان خوسف در وضعیت زرد قرار دارند که مطابق با دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا اماکن ورزشی در این مناطق به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

کد خبر: 12581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =