چرا ابلاغیه لغو تورهای ترکیه اجرایی نشد؟

این روزها کرونای انگلیسی در ترکیه به اوج خود رسیده است؛ اما هنوز برخی تورهای گردشگری به این کشور لغو نشده‌اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر سری به سایت آژانس‌های گردشگری بزنید متوجه می‌شوید که تنها با ۳، ۴ میلیون تومان می‌توانید به مدت ۴ شب در هتل ۴ یا ۵ ستاره استانبول ترکیه اقامتی بسیار خوب داشته باشید! البته اگر به سایت‌ها هم سر نزده‌اید، حتماً در این روزها برایتان پیامک‌هایی مبنی بر اینکه تنها با ۳ میلیون تومان به استانبول سفر کنید، آمده است!

این در حالی است که این روزها کرونای انگلیسی در ترکیه به اوج خود رسیده است؛ آژانس‌های گردشگری هم با پیشنهادهای وسوسه برانگیز از آب گل آلود ماهی می‌گیرند.

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور هم اعلام کرده، بر اساس تصمیم ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مقرر شد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، لغو تورهای مسافرتی ترکیه را فوراً به کلیه شرکت‌های گردشگری ابلاغ کند.

اما هنوز هم تورها و پروازها به مقصد ترکیه لغو نشده‌اند؛ ما هم علت این موضوع را از معاون گردشگری کشور پیگیری کردیم ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

حرمت‌الله رفیعی  رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت جهانگردی و هوایی، هم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری اظهار کرد: ما تا امروز هیچ گونه ابلاغیه ای برای لغو سفرها یا تورها ترکیه دریافت نکرده‌ایم  و همچنان بلیت و تورها به مقصد این کشور را می‌فروشیم. به نظرم همه خبرها مبنی بر لغو تورهای گردشگری ترکیه، سیاه نمایی است.

کد خبر: 12580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =