انتقاد شدید طباطبایی از بودجه فدراسیون بسکتبال

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: فقیرترین فدراسیون از لحاظ امکانات و زیر ساخت هستیم و باید در بودجه بندی بررسی دقیق‌تری شود.

به گزارش آتیه آنلاین، رامین طباطبایی در مورد اینکه وضعیت کرونایی تهران قرمز شده است آیا تغییری در برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال داده می‌شود یا خیر، اظهار داشت: روزی که ما مسابقات را آغاز کردیم تقریبا همین شرایط وجود داشت اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجوز برگزاری بازی‌ها را گرفتیم و رقابت‌ها را ادامه می‌دهیم فعلا هیچگونه مشکلی نداریم و ستاد کرونا هم به ما بخشنامه‌ای نداده است. از سوی دیگر رقابت‌ها بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم‌ها نکات بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند و خوشبختانه فعلا مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه رقابت‌های پنجره سوم کاپاسیا چه زمانی برگزار می‌شود گفت: کنفدراسیون بسکتبال آسیا هنوز چیزی به ما اعلام نکرده اما آن چیزی که مشخص است اینکه رقابت‌ها قرار است ماه می برگزار شود.

طباطبایی در مورد اینکه اگر پنجره سوم هم برگزار شود برنامه‌ریزی‌تان برای المپیک به مشکل می‌خورد گفت: متأسفانه این مشکل وجود دارد به خاطر شرایطی که کرونا ایجاد کرده هنوز تاریخ هیچ رقابتی قطعی نیست ژاپن به ما پیشنهاد بازی دوستانه داده اما هنوز زمانش را قطعی اعلام نکرده است همچنین اسپانیا هم این شرایط را دارد. قطعی کردن تاریخ بازی‌های تدارکاتی برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی در مورد اینکه آیا اعتبارات المپیکی را از کمیته و وزارت ورزش دریافت کرده‌اید یا خیر گفت: آن چیزی که مشخص است اینکه اعتبارات باید قبل از اعزام تیم پرداخت شود ما در همین زمینه جلساتی را با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه ظاهراً مجلس بودجه‌ای را برای برخی از فدراسیون‌ها در خصوص زیرساخت‌ها تخصیص داده است گفت: متأسفانه بسکتبال در این بودجه‌بندی جایی ندارد در حالی که این فدراسیون  فقیرترین فدراسیون به لحاظ زیرساخت است. ما المپیکی شده‌ایم و باید یک مقدار بودجه‌بندی کارشناسی شده‌تر باشد. انتظار نداریم که فقط به ما توجه کنند اما این بی‌توجهی هم باعث بی‌انگیزگی و نادیده گرفتن زحمات بسکتبالیست‌ها می‌شود.

کد خبر: 12570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =