توسعه کسب‌وکارهای خرد و خانگی در مسیر اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی در مسیر ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی موثر است.

به گزارش آتیه آنلاین، سید شمس الدین حسینی  در نشست ارائه شیوه مطلوب حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی گفت: حجم بالای مجوزهای قانونی برای راه اندازی کسب و کارها یکی از موانع برسر رونق اشتغال و کسب و کارهای خانگی است که باید در چارچوب "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" ساماندهی شود.

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس ادامه داد: همیشه یکی از دغدغه های اصلی ما این بوده است که فارغ التحصیلان دانشگاهی و حجم بالایی که این افراد دارند، چگونه جذب بازار کار شوند و فرصت کسب و کارهای خرد و خانگی یکی از فرصت هایی است که این افراد می توانند از آن بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم تصریح کرد: ظرفیت های نظارتی باید برای حل مشکلات کسب و کارهای خرد مورد استفاده قرار گیرند و امیدواریم در این مسیر بتوانیم موفق عمل کنیم.

کد خبر: 12565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =