بستری بیش از۵۸۵ بیمار در بیمارستان ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۵۸۵ بیمار کرونایی در استان، گفت: ۱۵۰ بیمار طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، آبتین حیدرزاده با اشاره به وضعیت بد کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: متأسفانه هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و تعداد بستری‌ها در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۵۰ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان شناسایی و بستری شدند، افزود: در حال حاضر مجموع ۵۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که بی سابقه بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه حال ۹۰ بیمار بد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۰ بیمار بد حال طی شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سه شهرستان رودسر، لنگرود و رودبار در وضعیت قرمز و شهرهای آستانه، لاهیجان، فومن، رشت و آستارا در وضعیت نارنجی هستند، اضافه کرد: تمام محدودیت‌های پیش بینی شده برای این رنگ بندی ها در این شهرها اعمال خواهد شد.

حیدرزاده با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل ها از سوی شهروندان به عنوان تنها راه مقابله و جلوگیری از ابتلاء و انتقال ویروس کرونا، افزود: در شهرهای قرمز تمام فعالیت‌های غیر ضرور اصناف ممنوع است.

وی ادامه داد: در شهرهای نارنجی نیز فعالیت مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی و تجاری به صورت موقت دو هفته تعطیل خواهد شد.

کد خبر: 12564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =