از تامین اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه حقوق شهروندی تقدیر شد

طی نشستی با حضور دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور، اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر استانی سال ۹۹ در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش  آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نشست ستاد استانی صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که با حضور سردار "مهدی رضاییان" دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور، "علی رئوفی" معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب  تجلیل بعمل آمد.
در متن کامل این لوح سپاس که به امضای دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب رسیده، خطاب به "عباس اکبری" مدیرکل تامین اجتماعی استان چنین آمده است: «میثاق تعهد و عمل به تکلیف همواره شالوده همه فعالیت ها و تلاش های خداپسندانه بوده و حضور نیروهای پرتلاش در خدمت به نظام جمهوری اسلامی شایسته تجلیل است. از آنجا که ستاد صیانت در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری با هدف ایجاد فضای مناسب از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی انجام می شود.
اینک که با عزم راسخ و ذهن خلاق در این راه پرتلاش گام نهاده اید، از جنابعالی که با کسب نمره "خوب" با رعایت اصل شایستگی موفق به تحقق رفتار مطلوب سازمانی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و رعایت عفاف وحجاب گشته اید، قدردانی نموده و امید داریم که در راستای  اعتلای مدیریت و ارتقای بهره وری چون گذشته به قله های رفیع سعادت و سرفرازی دست یابید.»

کد خبر: 12560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =