زمان برگزاری جام ملت‌های آسیای زنان اعلام شد/ ایران همچنان بلاتکلیف

زمان قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های آسیای زنان 2022 مشخص شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های جام ملت های فوتبال زنان آسیا در سال 2022  و به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم قرعه کشی این رقابت ها در مرحله مقدماتی ششم خرداد 1400 در کوالالامپور مالزی که مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا است، برگزار خواهد شد. 

30 تیم قرار است در مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت های آسیا زنان حضور داشته باشند و از 21 شهریور تا 3 مهر 1400 در 6 گروه 4 تیمی و 2 گروه 3 تیمی به صورت متمرکز با هم رقابت کنند. بنا به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی AFC در پایان این مرحله از هر گروه تنها یک تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. پس از آن اواخر دی ماه تا نیمه بهمن با حضور 12 تیم مسابقات مرحله نهایی برگزار خواهد شد. 

چهار تیم هند (میزبان) ژاپن ، استرالیا و چین بدون حضور در مرحله مقدماتی ، قرار است در مرحله نهایی این رقابت ها حضور داشته باشند. در واقع این چهار تیم به طور مستقیم رقابت خود را از مرحله نهایی جام ملت های آسیا آغاز خواهند کرد. 

این در حالی است که تیم ملی فوتبال زنان ایران مدت هاست اردویی تشکیل نداده است و باید دید چه زمانی اردوهای تیم ملی فوتبال زنان به منظور آمادگی برای حضور در این مسابقات آغاز خواهد شد. 

کد خبر: 12553

برچسب‌ها