تامین اجتماعی یکی از ارکان مهم دستیابی به شعار سال ۱۴۰۰ است

زارع زاده، فرماندار مهریز با حضور در شعبه تأمین اجتماعی شهرستان، ضمن دیدار با کارکنان و مراجعین، از نزدیک در جریان ارائه خدمات قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی تامین اجتماعی سازمان: زارع زاده، فرماندار مهریز با حضور در شعبه تأمین اجتماعی شهرستان مهریز، ضمن دیدار با کارکنان و مراجعین، از نزدیک در جریان ارائه خدمات قرار گرفت.

زارع زاده با تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات کارکنان این شعبه برای آنان در دست یابی به شعار تولید، پیشتیبانی ها، مانع زدایی ها که سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به آن مزین شده است آرزوی موفقیت نمود .
وی سازمان تامین اجتماعی را به دلیل ارتباط گسترده با کارفرمایان و کارگران به عنوان عامل اصلی چرخه تولید و اشتغال در جامعه حائز اهمیت دانست و بر ضرورت همسویی فعالیت های تامین اجتماعی شهرستان مهریز، جهت تحقق اهداف مورد نظر تاکید نمود .
در این دیدار رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان با قدردانی از حضور نماینده دولت در جمع کارکنان شعبه، نسبت به تبیین وضعیت ارائه خدمات غیر حضوری در قالب طرح ۳۰۷۰  و حذف فرایندهای صدور و تأمین اعتبار دفترچه های درمان و وضعیت کارگاه های دارای بدهی اقدام نمود.

کد خبر: 12550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =