خدمات تأمین اجتماعی قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان بیرجند در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی؛ از مجموعه مسئولین و کارکنان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان تأمین اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: علی ناصری، فرماندار شهرستان بیرجند در دیدار با علیرضا محمدی، مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی؛ با تقدیر و تشکر از مجموعه مسئولین و کارکنان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک مجموعه خدمت رسان بزرگ است که بخصوص در بحثهای درمانی خدمات قابل شایسته ای را به جامعه هدفش ارائه می دهد.

فرماندار بیرجند در ادامه تصریح کرد: ما شرایط سازمان تأمین اجتماعی را درک می کنیم  و در این راستا نیز با ایجاد تعامل برای تحقق اهداف و خدمات سازمان تأمین اجتماعی آماده همکاری هستم.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان بیرجند، سازمان تأمین اجتماعی می تواند با سرمایه گذاری در بخش تولید، نقش بسیار مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال بردارد.

 مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی هم در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه و مثبت به رفاه و تأمین اجتماعی عموم شهروندان، گزارشی از اهم اقدامات و برنامه های این سازمان ارائه نمود و در ادامه گفت: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر در شهرستان بیرجند دارای دو شعبه اصلی و دو کارگزاری و یک شعبه اقماری می باشد که به بیش از ۶۱ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۱۲۲۶۱ نفر مستمری بگیر در مجموع به بیش از  ۱۶۶ هزار نفر در شهرستان بیرجندخدمت رسانی می کند.

کد خبر: 12547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =