کاسبی اینستاگرامی با تبلیغات غیراخلاقی

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی فردی که با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام محصولات پوشاک خود را با تبلیغات غیر قانونی به فروش می‌رساند، خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی محمدپور، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در رابطه با این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا طی رصد و بررسی شبانه‌روزی فضای مجازی صفحه اینستاگرامی را مشاهده کردند که برای فروش محصولات پوشاک خود از قبیل شال و کلاه و غیره از تبلیغات خلاف قانون و عرف  استفاده نموده بود.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا مالک صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و با اخذ دستور قضایی در این پلیس حضور پیدا کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی ادامه داد: هنگامی که متهم با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و بیان داشت این کار را صرفا جهت افزایش درآمد انجام داده است، همچنین از وی تعهد گرفته شد تا نسبت به بارگذاری تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اقدام ننماید.

سرهنگ محمد پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انتشار تصاویر غیر اخلاقی جرم محسوب می‌شود، پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی با انتشار دهندگان محتوای غیر اخلاقی برخورد قانونی انجام می‌دهد، لذا از شهروندان خواستاریم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

کد خبر: 12518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =