نهضت الکترونیکی شدن فصل نوینی را در سازمان تامین اجتماعی رقم خواهد زد

 مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای اداری استان گفت: نهضت الکترونیکی شدن فصل نوینی را در سازمان تامین اجتماعی رقم خواهد زد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرزاد فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای اداری استان ضمن مهم دانستن تحولات جدید سازمان بویژه اجرای طرح نسخه الکترونیک، اظهار داشت: نهضت الکترونیکی شدن فصل نوینی را در سازمان تامین اجتماعی رقم خواهد زد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در خصوص تحولات جدید سازمان اظهار داشت یکی از مباحث بسیار مهم، برنامه سازمان برای الکترونیکی شدن و به عبارتی نهضت الکترونیکی شدن سازمان است. حذف نسخه های کاغذی و تبدیل آن به نسخ الکترونیک و انشاالله به زودی الکترونیکی شدن پرونده های بستری و تغییر رویه کلی سیستم اسناد پزشکی یک فصل نوین را در سازمان تامین اجتماعی رقم خواهد زد.
وی تاکید کرد: بیشترین تلاطم این تحولات در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و تاثیرات آن در تمام سطوح سازمان نشان داده خواهد شد.
دکتر فیروزی ادامه داد: اولین اقداماتی که پس از الکترونیکی شدن نسخ رخ داد، افزایش سطح تعهدات سازمان و حذف فرانشیز بخش بستری در شهرهای فاقد مرکز ملکی و همین طور تغییر رویه سازمان برای پرداخت هزینه اروتز و پروتز بود.
وی افزود: در حال حاضر هم بحث بیماری های مزمن و بازتعریف بیماریهای خاص مطرح است که همه اینها متأثر از برنامه الکترونیک سازمان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه به برنامه های عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه توسعه عمرانی در بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند و بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند در دستور کار است که انشاءالله کمبود فضاهای درمانی و پشتیبانی در این دو مرکز درمانی مرتفع خواهد شد. همچنین در برخی از شهرستانهای این استان نیز برنامه هایی برای توسعه و افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی خواهیم داشت.

کد خبر: 12443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =