بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان از کارخانجات پلی اکریل اصفهان

دکتر ریاضی حمایت از کارخانجات صنعتی در راستای شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی را باعث شکوفایی تولید ورونق اقتصادی در کشور دانست

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: دکتر ریاضی، مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان در راستای تعامل و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از شرکت پلی اکریل اصفهان بازدید به عمل آورد.

دکتر ریاضی اظهار داشت: تامین اجتماعی استان اصفهان در راستای تحقق شعار سال در چارچوب قوانین و مقررات تمام توان خود را برای رفع موانع تولید به کار می برد و از شرکت های صنعتی داخلی حمایت و پشتیبانی می نماید، تا بتوانیم از ظرفیت های ممکن در داخل کشور استفاده بهینه نموده و به رشد و شکوفایی برسیم.
دکتر ریاضی از قسمت های مختلف کارخانه پلی اکریل بازدید کرد و ضمن خدا قوت به پرسنل کارخانه از روند روبه رشد تولید و به حرکت درآمدن چرخه اقتصادی تولیدی در داخل ابراز امیدواری نمود.

ایشان با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و بحران تولیدات داخلی، افزود: با وجود تحریم های ظالمانه سازمان تأمین اجتماعی حمایت خود را از شرکت های صنعتی بیش از پیش و با قدرت ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: سازمان در خصوص تحقق عدالت اجتماعی و توسعه کشور نقش بسزایی ایفا می کند و امیدواریم با تعاملات بهتر و بیشتر رونق تولید در شرکت پلی اکریل در سال جدید را شاهد باشیم.

کد خبر: 12437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =