طرح نسخه الکترونیک گام بلند سازمان تامین اجتماعی در تحقق دولت الکترونیک است

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان اجرای نسخه الکترونیک را یک طرح عظیم ملی و گام بلند سازمان تأمین اجتماعی در تحقق دولت الکترونیک دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسن عروتی موفق سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، در نشست شورای اداری با حضور کلیه مسئولین واحدهای تابعه در سطح این استان، ضمن تأکید بر لزوم تقویت نظارت ها و پیگیری اقدامات در خصوص اجرای هر چه بهتر نسخ الکترونیکی به جای نسخه های کاغذی و اجرا در مراکز طرف قرارداد و اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی را یک طرح عظیم ملی و یکی از گام های بلند سازمان تامین تامین اجتماعی در تحقق دولت الکترونیک دانست.
 وی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب استان در رتبه بندی های کشوری مرتبط با نسخ الکترونیکی و قدردانی از زحمات و تلاش های کلیه همکاران در اجرا، نظارت و تسهیل امکانات این طرح در سطح استان به ویژه همکاران معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی، خواستار بسیج و به کارگیری کلیه امکانات استان برای رفع مشکلات احتمالی و ارتقاء رضایتمندی جامعه هدف و توسعه تعاملات با تأمین کنندگان خدمات درمانی شد.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان ضمن اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام رهبری، گفت: امسال سال تولید، پشتیبانی و مانع زایی نام گرفته که همه باید در راستای تحقق این موضوع با تمام نیرو وارد شویم و تولید درمان با پشتیبانی قوی و رفع هرگونه مانع در اجرای این مهم باید به صورت عملی و میدانی محقق شود.
در پایان دکتر عروتی اظهار امیدواری کرد: با ارایه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و هدف گذاری در هر برنامه و اخذ نظر کارشناسی همه واحدهای تابع استان، موجبات رضایتمندی مردم و در نهایت خداوند را فراهم آوریم.

کد خبر: 12435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =