شرایط تبدیل انتقال موقت به دائم فرهنگیان اعلام شد

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای‌ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، شرایط تبدیل انتقال موقت فرهنگیان به دائم را اعلام کرد.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین بر، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای‌ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، شرایط تبدیل انتقال موقت فرهنگیان به دائم را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۷۱۰.۳ مورخ ۹۹.۰۱.۲۰ و با عنایت به مجوز شماره ۷۰۰.۱۶۲۲۱۲ مورخ ۹۹.۰۹.۲۶ شورای راهبری مدیریت وزارت متبوع مبنی بر موافقت با تبدیل انتقال موقت به دائم منتقلین سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، نسبت به اطلاع­‌رسانی به واجدین شرایط جهت ثبت درخواست در سامانه، اقدام لازم اعمال‌شود.

شرایط تبدیل انتقال موقت به دائم:

۱- متقاضی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت موقت انتقال شده باشد.

۲- متعهدین خدمت مجاز به ثبت درخواست انتقال موقت به دائم نیستند. درصورت ثبت، با درخواست آنها مخالفت شده و این افراد حق شرکت در نقل و انتقال سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

۳- انتقال به کلان شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و افراد انتقال یافته به این شهرها نباید درخواست مورد نظر را ثبت کنند.

واجدین شرایط تا ۲۲ فروردین امسال برای ثبت‌نام در سامانه مهلت دارند

کد خبر: 12375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =