استقبال ١۵ هزار نفری از بازدید مجازی نوروزی موزه‌ها

رئیس موزه ارتباطات ایران گفت: ‫در مجموع ۱۵ هزار بازدید مجازی طی ۱۰ روز پخش زنده تور نوروزی موزه‌ها انجام شد، بیشترین بازدید مربوط به دیدار مجازی از موزه ملی ایران و تور مجازی آیین‌های نمایشی فرهنگسرای نیاوران است.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی درباره بازدید مجازی از موزه در نوروز ١۴٠٠ گفت: بازدید رایگان و مجازی موزه ارتباطات و ۹ موزه دیگر با همکاری کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) از صفحه رسمی آپارات شرکت ملی پست در تعطیلات نوروز ١۴٠٠ برگزار شد.

‫رئیس موزه ارتباطات ایران افزود: تورمجازی بازدید ۱۰ موزه در ایام نوروزی با شعار "موزه تعطیل نیست" برگزار  که با استقبال علاقه مندان به حوزه موزه گردی رو به رو شد.

‫عمیدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ هزار بازدید مجازی در طی ۱۰ روز پخش این رویداد رقم خورد که بیشترین آن مربوط به بازدید از موزه ملی ایران و تور مجازی آیین های نمایشی فرهنگسرای نیاوران  است .

‫ موزه ارتباطات سال ١٣٩٩ همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، در راستای رسالت کلی خود توانست در فروردین ۱۳۹۹، برای نخستین بار موزه‌گردی مجازی یا استریمینگ فعالیت‌های موزه‌ها را روی شبکه آپارات و اینستاگرام به صورت زنده برگزارکند.

‫این موزه همچنین در نوروز ۱۴۰۰ هم به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و عدم امکان حضور مردم در موزه‌ها و اماکن تاریخی با همکاری کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم)، برای راه‌اندازی تورهای مجازی موزه‌هایی که سال گذشته پربازدید بودند و موزه‌هایی که سال گذشته فرصت پخش زنده آنها فراهم نشد، مشارکت کرد.

کد خبر: 12259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =