توضیحات بهزیستی درخصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی

بدنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی که تنبیه بدنی افراد معتادی در یک کمپ ترک اعتیاد را نشان می‌دهد، سازمان بهزیستی توضیحاتی را ارائه و آن را مربوط به گذشته  دانست.

به گزارش آتیه آنلاین از سازمان بهزیستی کشور، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که تنبیه بدنی افراد معتادی در یک کمپ ترک اعتیاد را نشان می دهد، به اطلاع می رساند این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۶ در یک کمپ فاقد مجوز در یکی از شهرهای شمالی کشور می باشد.

بر اساس این گزارش، پس از انتشار این کلیپ در آن زمان، با پیگیری اداره کل بهزیستی استان مازندران  مرکز، پلمب و عوامل متخلف به دستگاه قضایی معرفی شدند و در حال حاضر مرکز فوق، تعطیل و فاقد فعالیت است.

 بر اساس آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر، در حال حاضر ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار مصرف‌کننده مواد مخدر در کشور وجود دارند که بالاترین مصرف مواد مخدر با بیش از ۶۶ درصد مربوط به تریاک است.

همچنین براساس آمار اعلام شده از سوی بهزیستی، اکنون بیش از یکصد مرکز اعتیاد بهزیستی شامل مراکز اقامتی یعنی کمپ‌ها، مراکز گذری کاهش آسیب، مراکز توانمندسازی و جامعه پذیری، مراکز ترک اعتیاد اجتماع درمان مدار یا تی سی و مراکز سرپناه شبانه یا شلتر در کشور فعالیت دارد.

کد خبر: 12255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =