ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در دست احداث است

 فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی یکی از خواسته‌های بحق مردم این شهرستان است که در دولت تدبیر و امید تحقق یافته و در دست ساخت است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، احمد دشتی روز یکشنبه در بازدید از این پروژه افزود: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در اواخر سال گذشته با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده‌است که در مدت ۱۸ ماه پایان خواهد یافت.

وی بیان کرد: مساحت کل پروژه پنج هزار متر مربع و ساختمان آن بازیربنای ۲ هزار متر مربع در دو طبقه توسط شرکت کوهپاد با کارفرمایی معاونت درمان تامین اجتماعی احداث می‌شود.

 دشتی اظهار داشت: ساختمان دردست احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم شامل بخش‌های آزمایشگاهی کامل، داروخانه، دندانپزشکی، پزشک کشیک، سی پی آر، اداری و مدیریت، سالن آموزش، تزریقات، گچ‌گیری ارتوپد است.

 فرماندار دیلم افزود: در این درمانگاه هفت پزشک متخصص برای امور درمانی همشهریان استقرار خواهند یافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در حوزه سلامت اقدام‌های قابل توجهی با مشارکت مجموعه خیرین در شهرستان انجام شده‌است گفت: در توسعه پروژه‌های حوزه سلامت از جمله در فضاها و تجهیزات بیمارستان انقلابی صورت گرفته است که  مجهزشدن و تکمیل بخش‌های ویژه، اتاق عمل، سی تی اسکن، کلینیک تخصصی، سی سی یو، آی سی یو و آن ای سی یو با بکارگیری متخصصان، بخشی از آنها است.

شهرستان دیلم با  ۳۵ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر: 12195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =