سازمان تامین اجتماعی در تولید نسخه الکترونیک پیشرو است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مدیردرمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در الکترونیکی کردن فرایندهای خود از جمله استقرار نسخ الکترونیک پیشرو و پیشگام است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فاطمه محمدبیگی رهگیری نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی این استان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در الکترونیکی کردن فرایندهای خود از جمله استقرار نسخ الکترونیک پیشرو و پیشگام است، اقلام دارویی در سامانه TTAC و جلوگیری از قاچاق دارو، انجام زیرسازی های لازم جهت شبکه ای برای نسخ الکترونیک و مدیریت هزینه های ناشی از چاپ دفترچه های درمانی و استفاده آن در بخش درمان را از جمله مصوبات مجلس برشمرد.
دکتر محمد صادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین نیز افزود: استان قزوین و استان های آذربایجان شرقی و قم جزء سه استان برتر کشور در تولید نسخه الکترونیک هستند.
دکتر بابایی ادامه داد: با عنایت به اینکه رضایت‌مندی بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کاربران از خدمات طرح نسخه نویسی الکترونیک از اهمیت ویژه ای برای تدوام و موفقیت کامل طرح برخوردار است، تسهیل، تکمیل، روان‌سازی و بهبود عملکرد با هدف بهره مندی حداکثری، آسان و بدون مشکل بیمه شدگان از خدمات مذکور جزء الزامات اصلی این طرح است.
وی گفت: در این راستا، کمیته «راهبری و بهبود فرایندهای طرح نسخه الکترونیک» با هدف مشارکت مسئولانه و اثربخش کلیه واحدهای مرتبط تشکیل می شود و برگزاری مستمر، فشرده و منظم جلسات کمیته و رسیدگی دقیق، به هنگام، کامل و موثر به چالش‌ها و مشکلات و ارزیابی وضعیت فعلی و تلاش در تحقق کلیه اهداف مدنظر مورد تاکید است.

کد خبر: 12133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =