بازدید معاون وزیر از اردوی تیم ملی بوکس

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با حضور در سالن حاج احمد ناطق‌نوری، از تمرینات تیم بوکس جوانان ایران بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، اردوی تیم بوکس جوانان امروز (سه‌شنبه) در حالی پیگیری شد که معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش از تمرینات این تیم بازدید کرد.

مهدی‌ علی‌نژاد ضمن بازدید از تمرینات تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان، دقایقی با بوکسورها و کادرفنی به صحبت پرداخت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ضمن تبریک سال نو گفت: باید تا آخرین نفس بجنگید و فعل خواستن را برای پیروزی صرف کنید. نام حریفان برایتان مهم نباشد و به این باور برسید که هیچکس از شما بهتر نیست.

وی افزود: باید مدال جهانی را برای خود تصور کنید و با تلاش، پشتکار و مدد گرفتن از ائمه اطهار بهترین نتیجه را بگیرید.

علی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: شما به عنوان سربازان ایران باید در رینگ جهانی لهستان بجنگید. از خداوند کمک بخواهید و مطمئن باشید با توصیه‌های کادرفنی و غیرت خودتان می‌توانید رقیبان را شکست دهید. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است و از فرصتی که خداوند به شما داده نهایت بهره را ببرید. اصلا مهم نیست چه قرعه‌ای پیش روی شما باشد، بر این موضوع باور داشته باشید که بقیه تیم‌ها باید از رویارویی با شما بترسند.

در ادامه هم حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون از حمایت‌های دکتر علی‌نژاد قدردانی کردند. رضا مهدی‌پور سرمربی تیم جوانان هم توضیحاتی در خصوص روند تمرینات تیم خود ارائه داد.

کد خبر: 11908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =