استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید در استان بوشهرگفت: انتظار می‌رود برای تقویت تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان، بانک‌ها پای کار باشند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته علی‌رغم کمبودها و مشکلاتی که وجود داشت با تلاش مدیران استان شاهد اقدامات خیلی خوبی بودیم و طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف اجرا شد.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر تلاش‌های خوبی برای توسعه گردشگری صورت گرفته است ولی به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، این زیرساخت‌ها قابل استفاده نیستند.

استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تصریح کرد: رونق تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان باید اولویت اصلی همه مدیران باشد و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نباید در حد شعار باقی بماند و باید گام‌های عملی برای تحقق این شعار مهم برداشته شود.

گراوند ضمن تاکید بر حذف گیر و مشکلات حوزه تولید بیان کرد: رونق تولید، اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی باید در اولویت باشد و این مهم نیاز به آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم برای اصلاح قوانین و بخشنامه‌ها است.

وی اصلاح قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها دست و پا گیر را ضروری دانست و افزود: در استان‌ها باید اختیارات بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها وجود داشته باشد و با تمرکززدایی مناسب برای رفع مشکلات تلاش شود.

کد خبر: 11877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =