ارسال ۳ هزار کتاب اهدایی به مناطق کم برخوردار

به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ۳ هزار جلد کتاب اهدایی به مناطق کم برخوردار اهدا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران؛ رئیس گروه مبادله و اهدای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: این کتاب‌ها توسط مؤسسه خیریه «منادیان رحمت» به مراکز تحت پوشش، قرار داد و مجموع کتاب‌های اهدایی در مناطق کم برخوردار از جمله کتابخانه «فاطمه‌ها» و منطقه «قلعه گنج» در جنوب کرمان توزیع شد.

خانم فتانه ترکاشوند افزود: گروه مبادله و اهدای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد شوق مطالعه در جامعه همواره طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را پیش بینی و اجرا کرده است که یکی از این طرح‌ها توزیع کتاب در مناطق کم برخوردار است.

وی افزود: با پیشبرد این مهم علاوه بر غنی سازی مخازن کتابخانه ملی ایران، امکان اهدای کتاب به مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق دور افتاده کشور فراهم می‌شود.

خانم ترکاشوند ادامه داد: همچنین در ماه‌های گذشته حدود ۲ هزار جلد کتاب توسط گروه مبادله و اهدای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تحویل مؤسسه خیریه «دست یاری» شد که این مؤسسه کتاب‌های اهدایی را به یک کتابخانه عمومی واقع در منطقه دشت یاری در استان سیستان و بلوچستان اهدا کرد.

کد خبر: 11827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =