۸ کشته و زخمی نتیجه تصادفات جاده ای فارس در ۲۴ ساعت

سخنگوی اورژانس فارس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل وقوع سه تصادف در راه های مواصلاتی استان فارس ۴ نفر کشته و ۴ نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، حسن همتی با اشاره به وقوع تصادفات در راه‌های استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس باعث جان باختن ۴ نفر و ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی با اشاره به برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور فیروزآباد _جم گفت: این حادثه ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: در حادثه دیگری بر اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در محور فسا به جهرم حدفاصل گردنه سنان سه کشته و مجروح برجای گذاشت.

مدیر روابط عمومی عمومی اورژانس فارس گفت: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو پژو در دم جان باختند و راننده کامیونت ایسوزو هم که به شدت آسیب دیده بود با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا انتقال داده شد.

همتی تصریح کرد: همچنین برخورد پیکان بار با نیسان سه راهی عباس آباد کامفیروز شمالی دو مصدوم بر جای گذاشت و هر دو سرنشین خودرو راهی بیمارستان شدند

کد خبر: 11769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =