فرماندار: فعالیت تالارهای پذیرایی هرسین ممنوع شد

فرماندار هرسین گفت: از امروز سه‌شنبه ۱۰ فروردین فعالیت همه تالارهای پذیرایی این شهرستان به خاطر شیوع ویروس کرونا ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، «عبادالله کنجوریان»، اظهار داشت: با توجه به سرعت انتشار و سرایت بیماری کووید۱۹، عادی انگاری ها و حضور مردم‌ در تجمعات خطر آفرین، شهرستان با موج جدیدی از مبتلایان به کرونا مواجه شده است.

وی تاکید کرد: باوجود هشدارهای چندین باره در مورد عدم آمادگی شهرستان برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی، رهاورد آنها برای شهرستان هرسین متاسفانه فقط اوج گیری کرونا و افزایش مراسمات خطر آفرین بود.

فرماندار هرسین گفت: حال که رواج عادی انگاری ها توسط عده ای از مردم و اصناف و همچنین تعداد مراسمات عروسی و عزا در تالارهای پذیرایی موجبات آماج جدیدی از مبتلایان به کرونا را فراهم کرده از امروز سه شنبه ۱۰ فروردین تمام تالارهای پذیرایی توسط تیم های بازرسی پلمب خواهد شد.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا از قاریان مجالس عزا تقاضای مساعدت خودجوش به منظور جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره کرونا را داشتیم که متاسفانه کوچکترین اقدام‌ مثبت و همکاری از سوی آنان صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا فعالیت قاریان مجالس ترحیم‌ نیز ممنوع است و در صورت فعالیت، بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه قضایی ضمن توقیف خودرو و وسایل صوتی مورد استفاده‌ آنان، شخص قاری نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

فرماندار هرسین در خاتمه از تمامی خانواده هایی که در مراسم های خود، تشییع و خاکسپاری بستگان خود به خاطر حفظ سلامت مردم به به صورت محدود برگزار کردند، تقدیر و تشکر کرد.

شهرستان هرسین با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

کد خبر: 11766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =