محورهای ورودی عسلویه بر روی خودروهای غیر بومی بسته شد

 فرماندار عسلویه گفت: با توجه به هجوم مسافران و احتمال تشدید شیوع ویروس کرونا محورهای ورودی به این شهرستان به روی خودروهای غیر بومی بسته شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا،عبدالنبی یوسفی افزود: اگر چه وضعیت شهرستان عسلویه از نظر شیوع کرونا زرد رنگ است و محدودیتی برای سفر به آن وجود ندارد اما با توجه به هجوم قابل توجه مسافران به این شهرستان و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در کنار ساحل، براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای تامین محدودیت‌هایی برای ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: به مسئولان شهرستانی اجازه داده شده است در صورتی که شرایط را برای سلامت مردم نامناسب دیدند محدودیت‌هایی برای رفت و آمد خودروها در نظر بگیرند.

فرماندار عسلویه افزود: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، هیچ امکاناتی در سواحل و بوستان‌ها به مسافران ارائه نمی‌شود و همچنین مسافران اجازه برپایی چادر در کنار ساحل را نیز ندارند.

یوسفی گفت: هرچند تعداد مسافران در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به زمان پیش از شیوع کرونا بسیار کاهش یافته است اما با توجه به بسته بودن برخی از سواحل، حضور مسافران در سواحل دیگر شهرستان افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: شهرستان عسلویه ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد، اما روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان کار می‌کنند و بخش فراوانی از آن‌ها شب‌ها به مناطق اطراف به ویژه کنگان و جم می‌روند.

کد خبر: 11729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =