البرز رتبه نخست کشور را در مشارکت خیران مدرسه ساز کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز این استان در سال ۹۹ رتبه نخست کشور را درجذب مشارکت های خیران مدرسه ساز کسب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سالار قاسمی اظهارداشت: مجمع خیرین از سال ۹۱ در البرز فعالیت خود را آغاز کرد که از شاخص های عملکردی آن می توان به کسب رتبه برتر درتحقق تعهد مشارکت خیرین درچهار سال متوالی اشاره کرد.
وی بیان داشت: موفقیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نتیجه همدلی، تعامل و همبستگی مجمع با اداره کل آموزش پرورش و اداره کل نوسازی مدارس در استان البرز است.

وی تصریح کرد: خیرین نیک اندیش طی ۶ سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در البرز اهدا کردند و  در این مدت خیرین با ساخت ۲۴۱ مدرسه در واقع موجب شدند تا  یکصد هزار متر مربع به فضای آموزشی البرز اضافه شود.

قاسمی ادامه داد: هر سال خیرین مدرسه ساز در استان البرز کمک شایانی به آموزش و پرورش می کنند که قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند که این مشارکت با توجه به وضعیت خاص البرز دربخش تامین زیرساخت های آموزشی محسوس است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: مدرسه سازی جزو افتخارات این استان است و با توجه به نیازهای دانش آموزان امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر خیرین مدرسه ساز اقدامات خوبی در ساخت مدارس البرز داشتند و دراین زمینه فعال هستند و بسیاری از مناطق این خیرین برای احداث و تجهیز مدارس به کمک دولت آمدند و مشکلات آموزشی را رفع کردند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با وجود خیرین متعدد در استان البرز توانسته‌ایم بخش زیادی از نیازهای تحصیلی را در بخش فضاهای آموزشی تامین کنیم.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

کد خبر: 11653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =