۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 11652

کرج در وضعیت نارنجی کرونا

تغییر ساعت ممنوعیت تردد به ۲۲
کرج در وضعیت نارنجی کرونا

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه کرج در وضعیت نارنجی قرار گرفت تمامی محدودیت‌های این شرایط اعمال می‌شود تا چرخه شیوع با صعود غیرقابل کنترلی مواجه نشود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله شهبازی در حاشیه شصت و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز نیز در سیر صعودی شیوع کرونا قرار گرفت، افزود: البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور و این امر شرایط را حساس‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی نیز با حجم بالای تردد از محورهای مواصلاتی استان مواجه بودیم، تصریح کرد: مردم استان و به‌ویژه اصناف همواره با مصوبات ستادهای ملی و استانی کرونا همراهی لازم را داشته‌اند ولی با توجه به شرایط موجود نیاز است که این همراهی بیشتر شود.

استاندار البرز بیان کرد: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا علیرغم مدیریت خوبی که در استان صورت گرفته، شهرستان کرج از وضعیت زرد به نارنجی و شهرستان طالقان از وضعیت آبی به شرایط زرد رسیده است.

وی با بیان اینکه سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: امید است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها بتوانیم این سیر را متوقف کنیم.

شهبازی افزود: حدود ۱۴ ماه است که با این ویروس منحوس مقابله می‌کنیم و در این مدت فعالیت و عملکرد البرز همواره مورد تقدیر مسئولان ملی بوده است چراکه البرز مستعد بحران در این حوزه بود. بر این اساس با توجه به اینکه شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار گرفت تمامی محدودیت‌های این شرایط اعمال می‌شود تا چرخه شیوع با صعود غیرقابل کنترلی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر یافت، متذکر شد: در این وضعیت منع ورود و خروج و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی نیز اجرایی می‌شود.

کد خبر: 11652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =