بارش برف و باران در جاده های گلستان

جانشین پلیس راه گلستان از بارش باران و لغزنده بودن همه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با توجه به شدت گرفتن بارش برف و بوران در معابر رانندگان احتیاط کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مهدی قنبری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به شدت گرفتن بارش برف و بوران در معابر استان و لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید، از رانندگان درخواست داریم با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

جانشین پلیس راه استان گلستان گفت: در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای استان تردد بدون مشکل در حال انجام است اما در محور کوهستانی توسکستان علاوه بر بارش باران، شاهد بارش خفیف برف و مه گرفتگی و کاهش دید هستیم که رانندگان برای تردد در این مسیر حتماً زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای کوهستانی، بیان کرد: رانندگان قبل از تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و خودروی آنها بنزین کافی داشته باشد.

جانشین پلیس راه گلستان با اشاره به احتمال بارش برف و وقوع یخبندان در محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودروهای دیگر در این شرایط امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

کد خبر: 11649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =